Neden böyle aptalım ben? Madem başkaları aptal ve ben onların aptal olduklarını kesin olarak biliyorum, öyleyse neden onlardan daha akıllı olmak istemiyorum?
'' Genel mutluluk '' için uğraşıyorlar... Hayır, ben dünyaya bir kez geldim ve bir daha gelmeyeceğim: '' Genel mutluluk '' falan bekleyemem... Ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım, daha iyi...