“Üçüncü olarak, hemşireler senin için çalışmaz, seninle birlikte çalışır. Hekimler ve hemşireler bir takım oluşturur. Acil servis ekosisteminde bu, hayati bir simbiyotik ilişkidir. Eğer hemşireler senden nefret ederse -ki inan bana şu anda senden acayip nefret ediyorlar- işin hayal edemeyeceğin kadar zor olur. Anlıyor musun?”