•İnsanın bazen ayağa kalkacak gücü olmuyor. Dışarıdan düşmüş gibi görünmek değil de, kendi içinde ayaklanamamak gibi. Herkese günlük güneşlik olduğunu gösterirken aslında köklerinin yok olduğunu bilmek gibi. Bir miktar kendine yenilmek, kendiyle savaşacak gücü yitirmesi gibi. Önceki gece hüngür hüngür ağlayıp ertesi gün etrafındakilere çocuk gibisin ya ne kadar neşelisin dedirtmek gibi. En kötü tarafıda kırgın ve kızgın yanının kimse tarafından görülmüyor ve hissedilmiyor olması gibi. 🌔