Güzel bir hikayeydi. Çok fazla kültürel terim ve açıklama olması biraz olumsuz etkileyebilir okuyucuyu ama kısa bir kitap olduğu için beni rahatsız etmedi. İçimi hoş hissettiren bir yarım kalmışlıkla bitti. Klasik tarzda insanda merak ve tebessüm bırakan bir hikayeydi.