Babam... Babam gerçekten sıra dışı birisi, bazen bana o kadar ilgisiz ve uzak geliyor ki onun başka bir yerlerde bizden tamamen bağımsız, bambaşka bir ailesi olduğunu düşünüyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke babam çoğu baba gibi basit bir insan olsaydı... Ne yiyordu, ne konuşuyordu, aslında söylemekte istedikleri ve düşündükleri nelerdi, onun hayalleri var mıydı? Annemi hiç sevmiş miydi gerçekten? Hep oynamak zorunda mıydı? Sabahları mutlu uyanabilir miydi? Kaçtığı biz miydik yoksa kendisi miydi?