İyi Şeylerin öncesi hep Sancılı.
Mutsuzluk yaşanmadan Mutluluk gelmiyor mesela..
Hüznü bilmeden,güçlü olamıyor insan.
Yanlış insanlarla tanışmadan,doğru insan gelmiyor kimsenin Hayatına.
Bu yüzden yaşamına giren yanlış insanlara kızma...
Bil ki her acının sonunda Seni bekleyen bir Mutluluk,her yanlış insanın arkasında Seni, "Senin için" bekleyen biri var..
O yüzden içini hep ferah tut Güzel Kardeşim...