İshak Yağmur

İshak Yağmur
@ishak90_htc_94
Yazmayı ve dinlemeyi seven , sabırlı kendi halinde bir Adam ..
Memur
Lisans
Kirşehir
7 okur puanı
Mayıs 2017 tarihinde katıldı
Ağustos 14
Her şeyde kusur arıyorsunuz, her şeyde çirkinlik buluyorsunuz ve sizin gibi olmayanlara tepeden bakıyorsunuz. Size birşey diyeyim mi ? Dünyanın en güzeli de olsanız , en güzel yerini de görseniz hiçbir şeyden keyif alamazsınız siz. ‘’ BAKIŞINIZ ÇİRKİN , KAFANIZIN İÇİ ÇİRKİN, KALBİNİZ ÇİRKİN… ‘’
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağustos 14
Neşeliyim , Cıvıl cıvılım ama şu hayatta hiçbir şeyin gönlümce olmadığını bir tek ben bilirim..
Duygu ve Düşünce
Yağmur'Sonrası
Olmuyor mu ? Beklemekten Sıkıldın mı ? Ben de Şans yok mu diyorsun? Neden ben böyleyim diyorsun değil mi ? Sana Şunu Söyleyeyim o zaman Güzel insan; Burası imtihan Dünyası ve Rabbim Sevdiği Kuluna Önce imtihan eder Sonra verir Kalbine Mutluluğu Huzuru Sabr Kardeşim Sabr Mutluluğun Anahtarı Sabr..
Yağmur'Sonrası
İyi Şeylerin öncesi hep Sancılı. Mutsuzluk yaşanmadan Mutluluk gelmiyor mesela.. Hüznü bilmeden,güçlü olamıyor insan. Yanlış insanlarla tanışmadan,doğru insan gelmiyor kimsenin Hayatına. Bu yüzden yaşamına giren yanlış insanlara kızma... Bil ki her acının sonunda Seni bekleyen bir Mutluluk,her yanlış insanın arkasında Seni, "Senin için" bekleyen biri var.. O yüzden içini hep ferah tut Güzel Kardeşim...
Yağmur'Sonrası
Mesafe Sevmeye Engel Değildir,En Büyük Engel Sevgisizliktir...