Işıl Işık

Işıl Işık
@isilisik
İnsanların kanatları yok, insanların kanatları yüreklerinde
İlk zamanlarda çok sevdiğim yalnızlık, bana gittikçe ağır gelmeye başladı.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Reklam
Günümün birkaç saatini kitaplara verirdim. Okurken başka bir dünyaya girer, bütün dertlerimi unuturdum.
Vicdanımın sesini daima dinleyeceğim.
Kalbi bütün sevgilere, ümitlere kapanmıştı...
Hatıralarının en güzelleri en eskileriydi.
Reklam