ışıl gürgen

ışıl gürgen
@isillgrgn
Herkese yer vermiş de bi kendi yer edinememiş gibi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Anlamak için, kendimi yok ettim. Anlamak, sevmeyi unutmaktır. Leonardo da Vinci, insan bir şeye ancak anladıktan sonra nefret ya da sevgi duyabilir, demiş. Bundan daha yanlış, aynı zamanda da daha manalı bir söz bilmiyorum."
İnsanın kendisiyle mutlu olması değilde dayatılanı kabul edip mutlu olması diyelim
“Yaşam bize bağışlanmış olarak değil,bir yükümlülük olarak olarak verilmiştir.”