Biri bana pardon tanışabilir miyiz demeyeli 10 yıl falan olmuştur. Bana bunu bahşedecek özgün bireyler dm atabilir haa özgün olmasa da olur yaa.Şıtandardı düşürdüm
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer hayatınızın herhangi bir noktasında dişi varlık yoksa ve de uzun süredir yalnızsanız birini düşünmek istediğiniz zaman aklınıza kimse gelmez.Bunun pozitif yanı önceki ilişkinize ait herhangi bir şey kalmamıştır içinizde negatif kısmı ise baya baya yalnız olduğunuzu hissedip lan benim niye hayatımda biri yok diye düşüncelere dalarsınız…