Kaç kere başladım hatırlamıyorum bile okuması ve odaklanması zor bir kitap o yüzden çok sakin temiz kafayla odaklanmak zorunda kaldım. Kitap aşırı güzel her sayfasında yoğun bir bilgi ve düşünce bombardımanı var. Şimdi bitirdim. Siz kitabın cümlelerini okumuyorsunuz kendi düşüncelerinizi arayıp buluyorsunuz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Shakespeare tanımak açısından oldukça iyi bir kitap. Karakterlerin bolluğu ve konuşmaların derinlikli oluşu oldukça güzel. Bottom’un uyanış tiradı için aldım ve okudum.