" ziyan edilen her şey günahsa hepimiz ziyankarız . Uzaktan sevip yakını ziyan ediyorsak ,
Susarak sevip yakını ziyan ediyorsak ,
Tekrarı olmayan bu hayatı bir başımıza yaşayarak ;
Geçip giden ömrümüzü ziyan ediyoruz ."
Khaled Hosseini Uçurtma Avcısı kitabında ne diyordu ;
" Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok. "
Dünya da öyle değil mi ? İnsan çok ama insanlık yok ...