İsmail Semi

İsmail Semi
@ismailsemi
Dostoyevski ile başladı her şey...
İnsan gayeye ulaşmak için çalışmayı sever, fakat ulaşmayı pek istemez; bu hal hiç şüphesiz çok gülünçtür.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Reklam
İnsan yapıcıdır, yeni yollar açmayı sever, bu su götürmez bir gerçektir. Fakat neden acaba bir yandan da yıkmaya, her şeyi kaos haline getirmeye bayılır?
Sayfa 36·Kitabı okudu
Açık konuşalım; aklın ve aritmetiğin desteklediği gerçek, normal çıkarlara karşı gelmemenin insan için daima faydalı olduğuna, hepimiz için bir kanun sayılacağına neden bu kadar kuvvetle eminsiniz?
Sayfa 35·Kitabı okudu
Henüz bu dereceye gelmediğimize, iradenin kim bilir hangi şeytanın keyfine bağlı olduğunun hâlâ anlaşılmamasına sevinme...
Sayfa 33·Kitabı okudu
İnsanı aptal kabul edersek kime akıllı diyeceğiz?
Sayfa 32·Kitabı okudu
Reklam