İsmail Semi

İsmail Semi
@ismailsemi
Dostoyevski ile başladı her şey...
siz hiç hastalıklarıyla övünen, hele bunlarla gösteriş yapmaya kalkışan birini gördünüz mü? Ama ne diyorum ben? Bunları yapanlar da oluyor; illetleriyle pekâlâ övünüyorlar, belki de herkesten çok ben övünüyorum.
Sayfa 7·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zeki insanlar asla bir baltaya sap olamaz, olanlar yalnız aptallardır. Evet efendim, on dokuzuncu yüzyıl adamı en başta karaktersiz olmalı, böyle olmaya manen mecburdur; karakter sahibi, çalışkan bir insansa oldukça dar kafalıdır.
Sayfa 5·Kitabı okudu
Kötü biri olamamak bir yana, herhangi bir şey olmayı da beceremedim: Ne kötü ne iyi, ne alçak ne namuslu, ne kahraman ne de haşerenin biriyim.
Sayfa 5·Kitabı okudu
Bilirsiniz, ricaların çoğu ödlekçe olur.
Sayfa 4·Kitabı okudu
Ben hasta bir adamım... Kötü bir adamım. Suratsız bir adamım ben.
Sayfa 3·Kitabı okudu