geceyolcusu

geceyolcusu
@isra_nurr
“Fe inne meâl usri yusra” (İnşirah 5/6)🌱
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi gözlerindeki pası görmez de, Başkalarını kirli sanar insan... Oysa Yunus'un dedigi gibi: Her neye bakarsan kendi yüzündür. Kimde ne görürsen kendi özündür. Güzellik te çirkinlik te bakan gözdedir. Çirkin görüyorsan yeniden bakmayi dene...
Biter mi bu hasret bi gün ...🍂
Biraz yorgunum, kavgaları birikiyor insanın! Her uzvundan ayrı ayrı taşıyor acısı zamanla! Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde! Kaç yaşındayım sahi saymadım, bilmiyorum! Belki kırklarımdayım belki otuzlarımda! Belki de doksan sene yuvarlandım bu dünyanın sırtında! Hiç bilmiyorum!