Bu kitabı okurken yazarın İran kökenli bir yahudi olduğunu bilmem bana "tamam şu anda beyaz, ayrıcalıklı ve narsist bir kadının şımarık varoluşsal krizlerini okuyorum" dedirtebildi. Geçtiği yıldan, karakterin banelliğinden ve kitabın sonundan anladığımız üst sınıf beyaz amerikalıların gerçek sorunları olan insanları aşağı görüp yüzelsel hayatlarında boğulmaları. Sanırım amerikalılar hiciv nedir bilmiyorlar çünkü tam da alaya alınan kişilerin elinde bu kitabı romantize edilmiş bir şekilde gördüm. Aynen kardeşim sad girl starter pack aynenn.