b

"-Şimdi dünyanın sonu gelse ne yaparsın? -Bir zar daha atarım! Çünkü tesadüften başka gizem yok bu dünyada!"
Sayfa 107·Kitabı okudu
Reklam
"Önce her şeyi hatırlamak, sonra da her şeyi unutmak. Yüzleşmenin ilk şartıydı."
Sayfa 129·Kitabı okudu
"Maalesef kurtuluş diye bir şey yok. Çünkü hiçbir son mutlu değildir. Çünkü son dediğin, ölümdür. Ve hiçbir ölüm mutlu değildir!"
Sayfa 76·Kitabı okudu
"Ya da söyleyin zamana, geri gitsin! Yeniden kuralım hayalimizi. Nereden kırıldıysa hayalimiz, oradan başlayalım!"
Sayfa 66·Kitabı okudu
"Yaralar ikiye ayrılır. Kaynağı belli olanlar ve olmayanlar. Bir yarayı kimin ya da neyin açtığı belli değilse, acı piyasasındaki değeri daha da artar."
Sayfa 10·Kitabı okudu
Reklam