Hocamı dinliyorum.
Dindar bir birey üç kitabı okumakla sorumludur, diyor.
"Kainat kitabı (dünya, çevre), insan kitabı (toplum) ve Kutsal kitabımız Kuran-ı Kerim."
Doğan her gün...
Umut yerleşir yüreğe
Belki der içindeki o ses
Belki...
Bugün...
Olur ya...
El çeker acılar
Karanlığa gömülür haksızlıklar
Ve karalar bağlamaz yürekler
~Tuğba Kutsal~
İnsan doğası gereği iyi ve cömerttir. Onu bencilliğin ve zalimliğin kollarına iten toplumun adaletsizlikleridir sadece ."dedi ve ekledi: "Yeniden çocuklar kadar masum hale gelmeliyiz."
"Bir gün" diye düşünüyordu Moşe, "gelecek kuşaklardan biri bize katil diyecek; bize benzeyen yaratıkların etini nasıl yiyebildiğimizi, onları, toprağın ve çimenlerin kokusunu duyumsamaktan nasıl yoksun bıraktığımızı, otomatik kuluçka makinelerine nasıl yatırdığımızı, nasıl kalabalık kümeslerde yetiştirdiğimizi, zorla beslediğimizi, kuluçkaya yatamadan bütün yumurtalarını çaldığımızı ve nihayetinde boğazlarını kesip, tüylerini yolup, organlarını parça parça edip nasıl midelerimizi onlarla doldurduğumuzu, salyalarımızı akıtıp dudaklarımızdaki yağı yaladığımızı anlayamayacaklar."