Fatih ÜNSAL

Fatih ÜNSAL
@japan58
Zamanın tek yönlü akışı çok kırıcı oluyor..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanoğlu ne kadar da gururludur..ta ki üzerinde yürüyen böceği çaresizce izleyene kadar..
Kötü insan yoktur. Oturup iki muhabbet edilmemiş insan vardır.
Kendi kırdığı bardağı, senin yanlış yere koyduğunu kanıtlamaya çalışıp vicdanını rahatlatan insanlar var
Hayatın bir numaralı kuralı: Seni mutlu eden şeyi yap. Gerisi zaten yolunu bulur.