Geçen seneki sayıdan sadece beş arttırdım çok inancım yok bu sene.Malum kitap fiyatları da artmış durumda,eskisi gibi sık kitap alamıyorum.
2022 yılında çok çerezlik kitap,manga,çocuk kitapları okudum, halbuki yılın başlarında böyle olmayacak demiştim,o yüzden okuduğum kitaplar biraz fazla gözüküyor.Yani aşırı verimli bir yıl değildi.Yine de 2023 hedefimi fazla koydum ulaşamayacağımı düşünsem de.Belki işler değişir,kim bilir?
Güzel ve bol kitaplı bir yıl olsun.