• Neden hiç mutlu değilsin Zeze ?
~ Neden mutlu olmalıyım ?
• Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz .
~ İyi ki bir defa geliyoruz Portuga .
• Neden ?
~ İkinci bir hayatı kaldıramazdım...
Her kadını bir çiçek gibi düşün . Bir çiçeğe ; sevgi , şefkat , ilgi gösterirsen eğer rengarenk taneleri açar..
Bir kadında öyledir işte eğer sevgini , ilgini gösterirsen kalbinin kapılarını açar sana...
Nasılsın? Belki uzun zamandır hâlini hatrını soran olmadı . Sana sadece şunu hatırlatmak istedim . Sen çok değerlisin , kalbini hep ferah tut ve kimsenin seni üzmesine izin verme . Rabbim seni değerini bilenlerle karşılaştırsın...