" Yıllar ne çabuk geçiyor ! Ve yine soruyor kendine : Ne yaptın bunca yılı ? En iyi zamanlarını nereye sakladın ? yaşadın mı , yaşamadın mı ? Baksana diyor kendine , baksana yeryüzü nasıl soğuyor. "
~ Özlemek için Nazım var..
~ Mavi için Edip..
~ Rakı için Can Yücel..
~ Sevda için Ahmed Arif..
Bazen özledim diyemezsin , Nazım okuyorum dersin.
* "Ben Nazım okuyorum , sen ne yapıyorsun?"