yasemin öztürk

yasemin öztürk
@jasminum
Batman
Batman, 9 Mart
33 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
" Yıllar ne çabuk geçiyor ! Ve yine soruyor kendine : Ne yaptın bunca yılı ? En iyi zamanlarını nereye sakladın ? yaşadın mı , yaşamadın mı ? Baksana diyor kendine , baksana yeryüzü nasıl soğuyor. "
Reklam
Öylesine güzel bir gökyüzünün altında bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu ?
~ Özlemek için Nazım var.. ~ Mavi için Edip.. ~ Rakı için Can Yücel.. ~ Sevda için Ahmed Arif.. Bazen özledim diyemezsin , Nazım okuyorum dersin. * "Ben Nazım okuyorum , sen ne yapıyorsun?"
Emin olun , öyle kederli , bunaltıcı anlarım oldu ki , ben de herkes gibi gerçek bir hayat yaşayabilecek miyim diye kuşkulanıyordum..
Etrafına bir baksana , onca insan , onca gözyaşı , onca acı , bir soluk bile alamadan koşuşturmayla geçip giden onca yaşam .!
Reklam