Küçükken izlediğim bir çizgi filmde ki karakteri her hali ile taklit ederdim. Adı da Sali idi, Arap bir kız. Çizgi film de Arapçaydi analamazdik ama izlerdik yani babam tercüme ederdi ezberlemsitik artık anlar gibi olurduk çünkü tek çizgi film o vardı bilgisayarda. Kız bir gün hasta olmuştu, bende hasta olmacılık oyunu oynamaya karar verdim çocuk aklımla. Yatağa uzanmıştim, güya hastayım. Uyuya kalmışım uyandığımda sadece ananem vardı evde o da yanı başımda oturmuş Kur'an okuyordu.... Herkescikler gezmeye gitmişler bende çok tatlı uyuduğum için beni uyandırmaya kiyamamışmışlar. Hem evdekilere hem de çizgi filme küsmüştüm :/ 😂😂