“Rosie haklıydı; ben böyle şeylerin peşini bırakmayı beceremiyordum. Hayatım buna bağlıymış gibi kinime sarılmaya devam ediyordum. Sanki kinim okyanusta yüzen bir kapıymış ve hiç can yeleğim olmamış gibi”
“Haklısın. Kesinlikle haklısın. Her şey gidiyor. Her şey ve herkes ölüyor. İnsanlar berbat, dostum. Yıkılmaz ve sonsuz olduğumuzu düşünüyoruz çünkü ankesörlü telefon ve kitapların aksine düşünebiliyoruz ve başımızın çaresine bakabiliyoruz ama eminim dinazorlar da hakimiyetin sonsuza dek kendilerinde olduğunu düşünmüştü.”