📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nergis duruşlu çocuksu başım
Dimdik yürümüşse alanlarda
Ağıtlara inat direniş şarkıları
Düşmemişse bir türlü dudaktarımda
Sorma güzelim sorma
Adımı geç öğretmişler bana
Yürüdükçe türküler söylesem
Çalsam kapıları birer birer
işte umut işte aydınlık desem
Kimler tanır beni
Kimler basar ki bağrına
Yazıları silinmiş duvarlar desem
Değil
Çınar yüzlü yaşlılar desem
Değil
Her günün sonunda yorgun
Yaşamı boya sandıklarında taşıyan
Ya da ellerinde bir ekmekle
Fırından fırlayıp evlerine koşan çocuklar
O yaralarla nasırlaşan ordular
Beni ancak bir yağan kar
Bir de o çocuklar kucaklar
Kaldır başını çocuğum
ilaç paramız olmasa bile
Uzat keskin bakışlarını ileriye
Otlar arasında bir papatyanın
Bembeyaz gülüşünü izle
Bir çiçekle kelebeğin
Öpüşme seslerini dinle