'Boran"

'Boran"
@jk1903
@tuborg_ :))
"Olurda bir gün vicdanınla baş başa kalırsan kendine hatırlat, beni her koşulda kabul edecek biri vardı benden sevgisini hiç esirgemezdi, bana liman olurdu ama ben kıymetini anlamadım limanı yıktım. Kendinden çok beni düşünürdü değer bilemedim diye söyle kendine. İçin acısın."
İlişkiler
Reklam
Bir de şey vardir ya hani sen değer verirsin önemsersin o sikine bile takmaz kiyamadiğin seni harcarken baskasina kiyamaz seni kullanir onu en kiymetlisi yapar sana bir kere bile doğru dürüst bakmayip ona bakmaya doyamaz...💔
İlişkiler