Behlül Kaçar

Behlül Kaçar
@jonsi
Hayat çok sıkıcı ve onsuz dahada sıkıcılaşıyor.
Reklam
yanlış anlaşılmasın diye dolmuşta yanı boş olan güzel kızın yanına oturmak yerine tek elle dolmuşun üst direğine tutunan adamları üzdünüz be.
sevgi neydi sevgi emekti, fedakârlıktı, manitanın arada 10 lira 20 lira ateşlemesiydi
oksijen cidden büyük nimet. çünkü oksijen olmadan ateş yanmıyo ateş yanmayınca sigara yakılmıyo sigara da yakılmayınca içilmiyo.
Duvarı yıkmaya Gücüm yetmiyorsa Kendimi parçalayacak Değilim elbette ama Önümde duvar diye Boyun eğmeyi de Kabullenemem.
Reklam