Behlül Kaçar

Behlül Kaçar
@jonsi
sevgi neydi sevgi emekti, fedakârlıktı, manitanın arada 10 lira 20 lira ateşlemesiydi
Reklam
oksijen cidden büyük nimet. çünkü oksijen olmadan ateş yanmıyo ateş yanmayınca sigara yakılmıyo sigara da yakılmayınca içilmiyo.
Duvarı yıkmaya Gücüm yetmiyorsa Kendimi parçalayacak Değilim elbette ama Önümde duvar diye Boyun eğmeyi de Kabullenemem.
Bana değer vermeyen İnsanlara bundan sonra Vereceğim sevgi asla Olmayacaktır benim gibi Bir insanın değerini Bilenlere ise bu saatten Sonra kalbimin kapısı Açık olacaktır.
Kafama Soruyorum Neden Güzelsin Diye ? O Senin Güzelliğin Diyor Piçe Bak Hele...