Ve, vakit yine akşam..
Demindedir ömür..
Günler birbirini kovalarken,
Hayat bizi günün telaşına iter
Ve zaman sessizce doldurur
yaşanmışlıkları heybesine,
anı olur..
Bugünü de bitmemiş işler,
yarım kalan umutlarla yazdık,
anı defterine...
Yarın mı ? RASTGELE... !
🥂🌼🍂