Begüm Kayra Karaca

Begüm Kayra Karaca
@jrewmiiii
"Acaba güzellikle acının bu kadar iç içe geçmesinin sebebi nedir ? Güzelliğin bir gün yok olacağını bilmek mi acının sebebi ? Yoksa böylesine bir güzelliğin bile sonu olduğunu bilmek mi ? "
Sayfa 257·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Doğanın bizi bu kadar iyi kollaması ne garip, değil mi ? Vakti gelince bilmemiz gereken herşeyi bize sezdirmesi sizce de garip değil mi ? "
Sayfa 239·Kitabı okudu