Esra

Esra
@just_esra
Kusursuzluğu unutun. Her şeyde bir çatlak vardır. Işık içeriye böyle girer. zaqa.net/esrasadece
Öğleden sonra saat 3 bir şey yapmak için ya çok geç ya da çok erken. Öğleden sonra garip bir an. Jean-Paul Sartre
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İyi geceler
“Kulağını ruhuna daya da dinle iyice.”
Günaydın yaşamak...
Dönüp duran bir çark, Akıp giden bir zaman. Yine,yeniden bir sabah Günaydın yaşamak. Nazım Hikmet Ran
koşmam gerek yetişmem gerek yazgıma tutmam gerek, sormam gerek, bilmem gerek esenlemem, kargışlamam, irkitmem gerek niçin ,niçin, niçin, niçin İsmet Özel
Alıntı
“Hayat, biz planlar yaparken başımıza gelenlerdir.” John Lennon