Sağ cebimdeki kâğıtta şöyle yazıyor: Ben toz ve külden başka bir şey değilim. Paramı da koyduğum sol cebimde duran kâğıtta ise Ben Tanrı'nın yeryüzündeki görüntüsüyüm, yazıyor. Sefalet ve haksızlıkla karşılaştığımda elimi sol cebime sokuyor ve yardım ediyorum. Tembellik ve uyuşuklukla karşılaştığımda elimi sağ cebime atıyor ve verecek hiçbir şeyim olmadığını görüyorum. Böylece maddi ve manevi dünyayı dengede tutabiliyorum.