Duygu

gitsek bile kurtulamayacağımız bu kederden ancak sevişerek kaçabileceğimizi anladık.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
mbappe triplere gel
sen gel o kadar kız varken benim gözlerime sonra onlara ayıp olmasın diye onların da gözlerine bak gülümse, ben nasıl umutlan mıyım ki ya

Cindy.

@Iremvebennnnbidekenan
·
Sen gel o kadar kız varken benim gözlerime bak,bana gülümse ben nasıl umutlan mıyım ki?
şiirden umduğum medetin hükmü değmedi eyvah bir kaş çatışına bile
Edebiyat
ömrümü hiçbir yakınlıkla örtmeyeceğim babamı bende yaşatmayacağım