İnsanlar ne tuhaf kalabalıklar içerisinde olmadıkları rolleri benimseyip kendilerini unutuyor, umarsızca ağlayan adamlar, kadınlar. Ağladığı için yeryüzünde kendisinden daha fazla kimse sevmiyor zannediyor. Gerçekten sevmek neydi? Karşılıksız sevmek, kendin olarak sevmek.? Benliğini kaybetmiş bir toplumun kölesi olarak hayata devam ediyor olmak içler acısı.