Şimdi...konuştuklarım adına paylaşıyorum lütfen LİNÇLEMEYİN umrunuz dışıysa geçin gidin
2 3 gündür yokum çünkü hastanede yatıyodum ve Maalesef ki Korona testim pozitif çıktı şuan'da karantinadayım ve telefonumu belirli saatler arasında belirler dakikalar içinde kullana biliyorum... Dediğim gibi beni tanıyan ve konuştuklarım için attım...rahatsız ettiysemde özür dilerim...iyi akşamlar 1000kitap kullanıcıları
"Son bir şey daha," dedi Harry. "Bu gerçek mi? Ya da kafamda kurduğum bir şey mi?"
Dumbledore içtenlikle ona baktı, parlak beyaz bir duman Harry i sararken, kulaklarına gelen ses güçlü ve yüksekti.
"Tabi ki bu kafanın içinde gerçekleşiyor, Harry ama neden gerçek olmadığı manasına gelsin ki?"