Diğer insanlardan nefret etmek için hiçbir neden yok, özellikle de diğer türden insanlardan. Diğer insanların neden bizden daha az insan olduklarına dair bahaneler uyduruyoruz. Bahaneler uyduruyoruz, sonra uydurduğumuz bu bahanelere inanıyoruz, o zaman gerçek haline geliyorlar, artık onların gerçek olduğuna inandığımız için gerçekten doğru haline geliyorlar ve bütün bunların nereden çıktığını, yani her şeyin uyduruk bir bahaneyle başladığını bile unutuyoruz.