--İnsanlar Gördüm, Hep Varmış Gibi Gelip, Hiç Yokmuş Gibi Gittiler......! k.tazeoğlu
K. Tazeoğlu: "Meğer susmak; İnsanın içiyle konuşmasıymış, geç farkettim" .
Reklam
Tıpkı bir nefes gibisin. İçimde tuttuğum sürece benimsin. Bırakırsam gidecek bırakmazsam öldüreceksin. - K. Tazeoğlu
K.Tazeoğlu: Mevsimin suçu yok. Yokluğun soğuk !
“Her şey geçmişte kalıyor, ama hiçbir şey geçmiyor.” (K.Tazeoğlu)
Insanları tanıdıkça, yalnızlığı daha çok seveceksin. K. Tazeoğlu
Reklam
Reklam