Mor Kahraman Tazeoğlu'nun alışılmış aldatılan, aşk acısı çeken ergen kız kitaplarından sonra oldukça değişik bir içeriği olan bir kitap yazmış. Kitap oldukça fantastik. Bu fantastik kitaba azıcık aşk serpiştirmiş yine :) Kitapta tek etkileyici tema Dr. Nuh'un oğlunu kuracağı devlet için kobay olarak yetiştirip, kullanması ve ölüme göndermesiydi. Genel anlamda sıkılarak okuduğum bu kitabı tavsiye etmiyorum.