PINAR DEĞİRMENCİ

Kitap okumayı unutmuşum . Özüme dönmem lazım .🤧
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzun zamandır kitap okumayan ben dönmeye karar verdim hadi bakalım geçen sene duraksama dönemiydi bu sene neler olacak ...
Kitap okumak istiyorum. Önerisi olan var mı ? Her tarz olabilir .
Şuan deli gibi yağmur yağıyor ...
Çok acı çok o kadar can ... Başımız sağolsun...