kaankis1

kaankis1
@kaankis1
Kaderimde yazılı...
Hayallerde güzeldi; Yaşanabilseydi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Beyler, masa aynı, yeni oturanı iyi bilirsiniz, sıfır deste, kartları yeniden karıyoruz...Bol şans hepinize... Çünkü ihtiyacınız olacak..."
Kurtar beni sorgudan Hakim Bey...🧑‍⚖️
Sen ; sen yanımda , ben göklerde yıldızlara dalmışım tüm hayallerimle..🌠
Müzik