kaankis1

kaankis1
@kaankis1
Kaderimde yazılı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İstanbul'un kıyılarında sevdim ben seni Boğazın dibinde biramı yudumlarken Adın aklımdan geçiyordu her zaman İstanbul'un kıyılarında boğaza anlattım ben sana olan sevdamı Öyle işte sevgilim Galata'yla Kız Kulesi kadar imkansız Boğaz kadar ihtişamlı seviyorum ben seni Ortaköy Camisi kadar güzel Kız Kulesi tarihî kadar eski seviyorum ben seni Sevgili olmayalım Yemek yiyelim rakı içelim ama ; Sevgili olmayalım...🥃🚬
BİR SEK DİLEĞİM VAR BUZLU OL YETER...🥃
Hayallerde güzeldi; Yaşanabilseydi...
"Beyler, masa aynı, yeni oturanı iyi bilirsiniz, sıfır deste, kartları yeniden karıyoruz...Bol şans hepinize... Çünkü ihtiyacınız olacak..."