Birinin seni terk etmesiyle ödeşmenin en iyi yolu, yeni biriyle tanışıp yeniden mutlu olmaktır. Yıllar sonra hala intikam planı yapmak ve kıskanmaya devam etmek sonsuz sefaletin formülüdür.
İğneleyici ve kötü niyetli insanlarla karşılaştığında onun kim bilir ne tür bir mutsuzluğun içinde olduğunu düşün. Sana çok yüklenirse ve zamanın yoksa sadece, "Tanrı seni korusun" diye fısılda ve yoluna devam et.
Nahoş bir hisse kapıldığında onu sımsıkı tutup elinde defalarca evirip çevirme. Onu rahat bırak ki akabilsin. Sen üstünde durarak onu beslemediğin sürece duygu dalgası kendiliğinden geri çekilecektir.