Kader Adak

Kader Adak
@kaderadak
Belkide hiçlik .
İnsanlar arasında uyum yaratmak için karşımızdakini bir hediye gibi karşılamamız gerekir çünkü o kişi bana ayna tutarak anlayışın kapılarını açar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şey bize acı veriyorsa o şeyin içimizde çözülmemiş karanlık bir bölgeye dokunduğunu anlayamalıyız , değil mi ?
Her şeyi yargılanmaktan vazgeçtiğimde bir şeyleri haklı çıkarma ihtiyacından da kurtuldum .
Seni senin dışında bir şeyin mutlu edeceğine inanmakla sadece kendini kandırırsın . Mutlusundur çünkü için , kendinden kaynaklı mutlulukla doludur .
Başkalarından beklediklerini sen de diğerlerine ver : gülümse , iyi düşün , zaman ayır , dinle , anlayış göster ve sevdiğin şeyleri paylaş .