Feministliğe karşı olanların %80'i erkeklerden oluşmaktadır. Bu erkeklerin bir çoğunluğu feministliği bilmediği hakkında bir fikri olmadığı yanlış anladığı için karşı çıkar diğer bir çoğunluğu ise erkeklerin tahttan (üstünlükten) düşeceklerinden korkarlar aslında onlar da kadın erkek eşitliğini biliyor ama kabul etmiyor kendilerini üstün sayıyorlar ve öyle hareket ediyorlar. Diğer %18 kadının bir çoğunluğu yine aynı şekilde feministliği bilmediği hakkında bir fikri olmadığı yanlış anladığı için karşı çıkar diğer bir çoğunluğu ise erkeklerin üstünlük taslamasından memnun olan ve ya bu olay hoşuna giden kadınlardan oluşur. Ve kalan %2 kişi ise ne karşı çıkan ne de destekleyen yani tarafsız kişilerden oluşur
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Feministlik erkek düşmalığı demek değil kadın erkek eşitliğini savunmak demektir bazılarımız feministliği çok yanlış anlamış ben şahsen feministim ve erkeklerin sırf erkek olduğu için ölmesini istemiyorum kadına yönelik şiddet tecavuz gibi affedilemez şeyleri yapan erkeklerin ölmemesine aksine yaşayıp yaptıklarına pişman olmasını istiyorum ama son pişmanlık fayda etmeyecek
Erkek eşini aldattığında erkektir yapar kadın eşini aldatttığında namussuz şerefsiz ölüme mahkum edilmeli sonuçta namus meselesi demi doğru olan bu nasıl bir adalet ya bazı insanlardan tiksiniyorum