Kadriye Çoban

Kadriye Çoban
@kadriyecoban1907
¯ \ _ (ツ) _ / ¯ K M E<3
8/10
·872 syf.··
2022 19. kitabı
İlk kitabına göre ikinci kitabı bitirmem daha uzun sürdü. Sosyal medya sayesinde kitap hakkında çok fazla spoiler yemiş olmamdan kaynaklı okurken olayların çok yavaş ilerlediğini hissettim, buna rağmen güldüğüm eğlendiğim hatta ağlamamak için kendimi zor tuttuğum yerler vardı. Bana göre biraz fazla Dramaqueen lik vardı. Bunca şeye rağmen kitap tavsiyelerimde ilk on da yer aldığı bir gerçek. Aslı Arslan Aslı Arslan Sokak Nöbetçileri 2 Sokak Nöbetçileri 2 Sokak Nöbetçileri Sokak Nöbetçileri
Sokak Nöbetçileri 2Aslı Arslan · İndigo Kitap · 202110,5bin okunma
Reklam
10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2021 5. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Şubat 2021 12:29
Hayatınıza küçücük de olsa dokunan insanları bilirsiniz.O insanlarla zaman daha kıymetlidir. Peki hayatınızdan zaman çalanları bilir misiniz? Eminim ki farkında değiliz. Eskiden bir günde alınan yollar şimdi en cok 5 saatte alınıyor. Eskiden günlerce süren işlerimiz şimdi çabucak bitiyor. Eskiden haftalarca sürülen tarlalar şimdi bir gunde sürülüyor. Hiç düşündünüz mü iş zamanı kısaldığı halde neden bize zaman yetmiyor? Neden hayatımızdan bunca kolaylığa rağmen zevk alamıyoruz? Neden bizim bazı güzellikler için zamanımız yok? Cevapları çok da uzaklarda değil aslında. Tüketim çılgınlığı, acelecilik, insani değerlerle yeterince ilgilenmeyişimiz. Hatırlıyorum da küçükken arabamız olamamasına rağmen akraba eş dost ziyaretlerine daha çok giderdik.şimdi ise daha kolay olduğu halde bir telefonu bile çok görebiliyoruz.halbuki imkanlar daha kısıtlıydı. Çocukluğumda bebeklerimizi bile kendimiz yapardık.hayal gücümüz en güzel oyuncağımızdı.elim elim öpelek oynardık mesela.beş taş,bilye,ip atlama,çelik çomak,... Şimdilerde sokaklarda çocukları nadir görür olduk. Kızıma bakıyorum herşeyi var ama sanki birşeyler eksik. Çocuklarımızı oyuncaklara boğuyoruz ama mutlu değiller.çünkü hayal kurmalarına bile fırsat vermiyoruz.kendi dalgamızla onlarıda sürüklüyoruz.daha ilkokuldaki çocukların ellerinde cep telefonları bu beni çok düsündürüyor.şekere boğuyoruz sevgiye boğacağımız yere.bizden bir şey istediğinde nedense hiç vaktimiz olmuyor.Anne ve babamıza bile vaktim yok diyebiliyoruz. Çalışıyoruz kazandıklarımızı harcayacak zaman bile bulamiyoruz. Yine de çalısıyoruz. Bir tatile giderken bile hep bir acelemiz var.bir an once hedefe ulaşmak.arada yolda durup harikaları seyretmiyoruz.gectiğimiz semtlerin yöresel lezzetlerine bile vakit ayırmıyoruz. Hafta sonu etkinliği diye AVM gezileri
MomoMichael Ende · Qanun Nəşriyyatı · 201982,3bin okunma