EvRn G

"çoğu zaman duygulara giydirilen kelimeler kast-ı mânâyı örtemiyor kifâyetsiz kalır insan. muhatabından anlamasını umarak manayı anlayışına havale eder.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
insanlar, uzak ya da yakın olsun biribirinden fark kılıcı meziyetler barındırır bünyesinde. Bütünü de bakılmaya okunmaya değer Ama kime bakarsak bakalım, kim ne yaparsa yapsın olumlu yada olumsuz olsun farketmez tek bir hedefe yöneliktir. huzura...
hatırladıkça gülmekten kendimi alamıyorum:) Bu yaz Brezilyada bir papağan, uyuşturucu kaçakçısı iddia edilen sahiplerini polis baskını sırasında -annecim polis,annecim polis- deyip uyarması gerekçe gösterilerek gözaltına alındı. Tabii papağan ifadede susma hakkını kullandı :) Gülümseme dileğiyle...
sanki fransız kaldım ben sanala ama bu sokağı beğendim gibi..
meyvelerinden biri Güzel ahlâk; iyilik severliğin, hoşgörü ve tevazûun adaletin olması gerektiği yerde sükûta büründüğü ölçütte durmasıdır..! sözümona şahısta affedebilme arzusu varsa affetmek vefâsına olan bağlılığı gösterdiği gibi,affetmemesi(hak yerini bulsun)de kınanması gerektiğini asla göstermez. anşart ki aklen dakîk, kalben ayık ola..!