Mathilda

Mathilda
@kakuleee
Sevdiğini kaybedince insanın yüreğinde kırk mum yanarmış. Sonra her geçen gün mumlardan biri sönermiş. En sonunda geriye bir mum kalırmış. O tek mum yaşam boyu sönmezmiş, insan ölünceye dek içinde yanarmış. İnsan sevdiklerini yitire yitire yaşar. Yıllar geçtikçe yanan ve sönen mumlar birbirine karışır. Öyle ki gönlünde hangi mum kimin için yanıyor bilemezsin. Mumun alevinde sevdiğinin kimliğini göremezsin. Yalnız belli belirsiz bir acının dumanı titreşir. Zaman geçtikçe acı uslanır, akıllanır, bilgeleşir, hüzne dönüşür. Artık yara kapanmıştır ama inceden inceye sızlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Eğer birisi uyurken bile sizin elinizi bulup tutabiliyorsa, sevginin gözle görülebilen en saf halini görmüşsünüz demektir. "
Her insan keşfedilmeyi bekleyen birer gezegen
Kaç unutulmaz günü vardır ömrün
Kalbiniz dedim Ne muhteşem kusur Benim olsun