Kafayı Yemiş Düşler

Kafayı Yemiş Düşler
@kalkbircaykoybana
-Düşmanımın düşmanı benim kayınçomdur:) -Sabah sporu olarak yataktan kalkıyorum bence yeterli:d -Şu hayatta pozitif bir şey varsa o da kan grubum. -Aşk bir pencere gibidir.Fazla açarsan havanı alırsın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu gece intihar edeceğim… Elveda
1000Kitap
Burası iyi olanların değil, iyi oynayanların dünyası🥀🥀🥀🥀
1000Kitap
Efkâr bastı
Dön gelll, yak gel ,bildiğin ne varsa sat gel, gözüm yok, para pulda
1000Kitap