gerçek bir olaya dayanan, mide bulandırıcı, dehşet verici bir mangaydı. yaşınız küçükse uzak durun, şiddetin “her türlüsüne” karşı tetikleniyorsanız, sizi çok etkiliyorsa uzak durun.
mangakanın çizim tarzı güzeldi fakat hala olayın iğrençliğinin bıraktığı etki geçmediği için pek bir şey diyemeyeceğim.