bu cildin okuması 19 dakikada bitti. genel olarak konusu güzel fakat olmamış bir şeyler var, o şeyler de manganın içine dalmaktan beni alıkoyuyor. biraz konusu harcanmış bir manga gibi geldi bana ya..bilmiyorum.
okuması sadece 15 dakikacık sürdü, bir şeyler oluyor, bir olaylar dönüyor evet ama şu an için pek sarmadı gibi ya. vaov, devamını mutlaka okumalıyım olmadım. ikinci cildi okuyup serinin güzelliğine öyle karar vereceğim sanırım.