Şimdi düşünüyordum da, çektiğim onca aşk acısı, gelgitler, anlamakta hala güçlük çektiğim bu inanılmaz olayın aksine, ne kadar da çocuksu ve masummuş. Karanlıkta yolunu bulmaya çalışan birinin boşuna çabalaması gibi..
İşte şiir bu yüzden güzel. Bize neyin olmadığını söylüyor. Neyin olmadığı, neyin olduğundan daha iyi. Daha çok gerçeğe benziyor, 'seçemez, sadece sever' belki sevmemeyi ister, ama bu elinde olmaz.